středa 4. března 2015

Proč miluju sekáče...část první z milionu

Už jsem vám říkala, že jeden z důvodů, proč miluju život v Olomouci je koncentrace sekáčů na kilometr čtvereční? Ne? Tak teď to víte. V žádném městě, snad ani v Praze jsem neviděla tolik sekáčů vedle sebe, až tady. Což je moje spása i zhouba. Miluju nakupování oblečení. Originálních kousků. Levně (spíš mi ani nic jiného moc nezbývá). Má zhouba je to z toho důvodu, že i přes ty nízké ceny nakupuji tolik, že už ty částky nejsou malé (můj momentální MAXIMÁLNÍ rozpočet na oblečení je měsíčně 200 korun...za což by si spousta lidí nekoupila ani rukavice). A další věc - náš byt je žalostně malý. Tedy malý je pro dva lidi přiměřeně, ale žalostně vzhledem k mé touze nakupovat v sekáčích. Přiznávám se, že přinést si domů krásný kousek oblečení je pro mě podobný obal na nervy jako pro některé lidi sladké nebo kouření. Tudíž asi tušíte, že jsem toho nejvíc nasbírala během zkouškového. Za každou zkoušku jeden kousek. Musím pochválit Sempaie že tuhle mojí "úchylku" nese statečně. Musí snášet mé uzurpování ve společné skříni a především vždycky nějak překousnout to, že když jdeme do města, tak obejdeme i sekáče (já ho na oplátku nechávám hrát Personu, která se zase příčí mně). Co mě neskutečně mrzí je to, že tuhle "vášeň" nesdílí se mnou - nemá věci ze sekáče rád...vlastně nemá rád ani ten styl oblečení, který si kupuju, protože si většinou odnáším ty nejšílenější nebo nejvíc "retro" kousky..ale je statečný. Krom sekáčů jsou pak mým dalším morem bleší trhy a ebay. V poslední době...vlastně hlavně ten ebay. Jelikož mi nikdo nepíše dopisy, tak mi dělají alespoň radost balíčky v poště. Takže i doplňky z tohoto magického internetového království tvoří nedílnou část mého šatníku.
 Každopádně, dneska jsem byla doma (hrdině bojuju s nemocí) a byla jsem tak zmožená děláním věcí do školy, že jsem se  trochu upravila a vyzkoušela pár módních kreací ze sekáčových věcí. Omlouvám se předem všem fotografům, protože používat zrcadlovku na selfie fotky v zrcadle je na "přesdržku". Plus mám špinavý zrcadlo (pokoušet se zaprášený zrcadlo vyčistit vlněným svetrem nebyl nejlepší nápad...). A krom toho máme v chodbě tmu jak v pytli, takže v zájmu toho, aby bylo něco vidět, jsem musela nastavit vyšší ISO a čas uzávěrky...což s mýma olšovýma rukama znamená 90% mázlých fotek, Jo a ještě promiňte za ty rámy zrcadla a uřízlé končetiny a děsivou photoshopovou úpravu ve stylu instagramu:D (když mně se to líbí:D)



Cenové vyčíslení:
Náušnice - 15 korun - Bleší trh Plzeň
Náhrdelník - darovaný
Tílko - 29 korun - Genesis
Svetr - 9 korun - Unimoda
Sukně - 29 korun - Genesis
Punčocháče - 19 korun - Unimoda
 Přidávám další omluvu a to za zmuchlaný svetr...jen ještě jaksi nestihl po vyprání uschnout. Až uschne,tak na něj tu červenou stužku přišiju. Kažopdáně na tenhle "model" jsem převelice hrdá, protože světr takhle původně vůbec nevypadal. Měl velikost XXL a jiný střih. Když už jste ale chronický prolézač sekáčů tak víte, že se dá i z toho největšího kekelu vykouzlit něco úžasného. Takže jsem si o víkendu sedla a kompletně si svetr přešila...v ruce. Musela jsem prostřihnout podpaží, zúžit rukávy, ramena a boky. Ale vyplatilo se. Žel bohu boží sukně není na fotce vidět, ale pokládám jí za jeden z největších pokladů své skříně. Je dlouhá kousek pod kolena, krásně široká a ano jak tušíte, i tu jsem si musela v pase hoooodně zahnout. Další věc, co nevidíte, jsou tmavě  zelené punčocháče.Ještě musím sehnat v sekáči nějaké pěkné lodičky, zatím odtamtud mám jenom boží kožené kozačky.

Cenové vyčíslení:
Naušnice - 5 korun - Bleší trh Plzeň
Košile - 9 korun - Unimoda
Motýlek - Sempaiův (ale byl dražší než celý tenhle model dohromady...:D)
Sukně - 49 korun - Genesis
Punčocháče - 19 korun - Unimoda

Ono, aby jste si nemysleli...já takhle oblíkaná do školy normálně nechodím. Teda ráda bych, ale jelikož hrozně ráda spím, tak ráno není nikdy moc času a obyčejně mě můžete vidět jenom v kalhotách a tričku (taky ze sekáče:D). Ale když jdu někam ven, tak se snažím, ať to za to stojí...no, máte pak vidět ten rádoby "poker face" na Sempaiově obličeji, když se mnou pak někam má jít:D

Cenové vyčíslení:
Náušnice - 5 korun - Bleší trh Plzeň
Baret - 10 korun - Dobročinný bleší trh Olomouc
Kabát - 29 korun - Genesis
Tady vyčísluji vlastně jenom "vrchní vrstvu". Zas tak odvážná, že bych chodila pod tímhle kabátem na ostro nejsem. Jinak kabát mi není malý - je jen tak zvláštně střižený. Sama jsem se divila tomu, že má tak krátké rukávy, ale zabrané to není a velikostně mi skvěle sedí. Když mě v něm viděla babička, tek mi jenom potvrdila, že za mlada měla hodně podobný...a taky s těmi krátkými rukávy. Jen si říkám, že bych si ještě mohla pořídit kožené rukavičky - skvěle by se k tomu hodily (jedny už mám, žel bohu na cosplay).


Cenové vyčíslení:
Kabelka - 29 korun - Genesis
Náhrdelník - dárek - Ebay
Růže - 7 korun - Rodinka Plzeň
Náušnice - 5 korun - Bleší trh Plzeň
Netopýří svetr - 9 korun - Unimoda
Sukně - 49 korun - Genesis

Na této fotce jsem již značně ojoudána. Byla jsem už celkem zmožená, nandaváním svetru rozcuchaná a z klepání rukou zoufalá. Ten řetízek z fotky zbožňuju - dostala jsem ho od jednoho prodejce za to, že jsem spolehlivý a stálý zákazník. Vypadá strašně hezky s košilí, kdež si ho dáte těsně pod límeček. Svetr je taky boží, bohužel jeho úžasnost na téhle fotce nemůžete dost dobře vidět. Dlouho sháním podobný kabáto-pončo jako nosívala Katy Perry, ale tohle je taková vzdálená útěcha. Vypadá to jako pončo ale není to pončo, má to totiž v okraji rukávy! Dost špatně se to vysvětluje , ale je to  krásný koncept. Ale paradoxně asi největší poklad jsou náušnice. Koupila jsem je v Plzni na blešáku a podržte se - jsou to svatební náušnice té paní, co mi je prodala. Když jsem se jí zeptala, proč je dává tak lacino, odpověděla mi, že chtěla, aby udělaly radost někomu jinému a navíc si myslela, že za vyšší cenu by je nikdo nekoupil. Radost mi udělaly obrovskou a upřímně...vůbec by mi nevadilo, kdyby to jendou měly být i moje svatební náušnice:)

A víte, i když takovýhle věci dělá kdejaká "fashion star", tak mě to prostě dělá radost a jak jsem psala hned v prvním článku - já sem budu přidávat to, co mi tu radost dělá ^^ a třeba se to někomu bude líbit.
P.S. Lidi, nebojte se kometovat!










2 komentáře:

  1. Upřímně nejsem ten typ člověka, co by si jen tak pro radost kupoval oblečení, ale musím říct, že ti to a) sekne a b) levně. Chápu, že tvůj styl asi není pro každého, ale to oblečení ti hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat