neděle 1. února 2015

7 kruhů cosplayerova tvůrčího pekla


Kdyby byl Dante Alighieri cosplayer, tak by o tomhle určitě napsal!
1.)  Bordel. Všude je bordel. Nitě, lepidlo, papír, mouka, karimatka, montážní pěna. Lepí se to, schovává ve skulinách. A vy to pak samozřejmě musíte uklidit.

2.) Je to tak trochu Saw. Protože jestli jste alespoň z půlky tak nepořádní a líní jako já, tak je veliká pravděpodobnost, že v tom bordelu se někde schovávají nezadělané odlamovací nože, skalpely, jehly, rozžhavené tavicí pistole. A ano, jste natolik líní ten bordel odhrabat, že prostě zkusíte udělat krok....

3.) Vzali jste si k vyrábění chlupaté termo ponožky. Ano, takže krom toho, že ten nepořádek si musíte pomalu lovit i z půlek, tak ho roznesete i všude po bytě. Věřte mi, že kusy zelektrizovaného papíru budete nacházet ještě po měsíci na místech, kam NIKDY nechodíte.

4.) Většinou se dostanete do naprosto zoufalé situace, kdy vám něco o milimetr nevychází. Bohužel už s tím v tu chvíli většinou nemůžete nic udělat, protože vám všechny ostatní materiály, nápady a vlastně i naděje došly. Pokud jste si na truc koupili něco nechutně drahého, třeba jako chlupatou látku, tak věřte, že vám z ní něco zbyde. Přesně kousek tak nešťastně střižený, že z něj nic dalšího nevyrobíte ale víte, že má hodnotu tak dvou obědů.
Zvláště krásným momentem pak také je, když něco ořezáváte, říkáte si, že je vždycky lepší nechat víc, než míň a pak to uříznete tak moc, že je to celé v háji.

5.) Říznete se. Ale jste tak zavalení tím zmiňovaným bordelem s nášlapnými minami, že si prostě jen tak sedíte a krvácíte si z deseti ran na prstech, matláte krev všude (ano i tam, odkud nepůjde vyprat) a v hloubi své duše řvete, když se vám do toho dostane lepidlo.

6.) Na dovolenou do zemí, kde chtějí pas s otisky prstů už asi neodjedete. Bříška prst ů máte tak opálené od roztaveného lepidla, že byste se mohli přidat k mafiánům bez toho, aniž byste si museli pořizovat několik párů kožených rukavic. A vy to prostě víte, že to pálí. Ale stejně nepočkáte, až to bude chladnější, stejně ty přebytky musíte otřít HNED. Je tam totiž velice tenká hranice mezi "příjemným pálením" a "Kurva to je bolest, do ptačí kloaky, do psí prdele, maminko to bolí".

7.) A pak na FB jen tak kliknete na náhodného cosplayera jakékoliv národnosti a zjistíte, že to tak dobrý nikdy mít nebudete. Nastane deprese, pláč, vztek, zoufalství...,a pak se k tomu stejně vrátíte, protože už jste do toho dali tolik peněz, že není cesty zpět. Jen jste o něco vzteklejší (což vede k více bordelu a zraněním).

6 komentářů:

  1. Ahojky, chtěla jsem poprosit o radu. Chtěla bych si taky udělat cosplay a mám takový menší problém. Jsem silnější postavy a tak si nemůžu vybrat někoho kdo váží dvacet kilo i s postelí. Bohužel mě dooprady nenapadá žádná postava z anime která by byla taky silnější. Byla by pro mě teda nějaká rada? Už jsem se ptala všude možně. Díky předem Anonym Lukrécie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:)
      Tohle je celkem ošemetná otázka, protože moc nevím věci okolo. Netuším třeba, jestli to "silnější postavy" znamená třeba, že jsi jenom mírně oplácaná nebo opravdu silnější - protože to pak docela ten výběr postav mění. Další otázkou je, nakolik jseš toho ochotná v cosplayi ukázat...protože někteří lidé se prostě vysvlečenější necítí dobře. Ono i silnější postava se dá skvěle využít, právě proto, že má super tvary, které "plaňky" můžou maximálně nahnat vycpáváním. Co mě tak napadá, tak je tu Tsunade z Naruta ,Lust z FMA, Mikuru ze Zero In, Kurumi z Hachi koi, Cattleya z Queen's Blade, Risley Law z Fairy Tail..ale ono upřímně se dá předělat skoro každá postava, pokud má člověk trochu soudnosti. Vím, že jsem asi moc neporadila, ale můžu ti doporučit, podívej se na facebooku na tyhle cosplayerky:
      https://www.facebook.com/SerraphinaCosplayCZ

      https://www.facebook.com/ArashiczCosplay?fref=ts

      Obě jsou to holky "krev a mlíko" a i přesto mají krásné cosplaye a dokazují to, že když jsi opravdu pořádná žena, tak to můžeš umět prodat.

      Vymazat
    2. Moc děkuju za radu :-) ... nakonec půjdu letos poprvé v cosplay takže to vezmu trochu zahaleně .... nakonec jsem našla Nakahara Sunako z Yamato Nadeshiko Shigi Henge :-) ve hrané verzi má moc hezký plášť ve kterém nebude vidět že jsem tlustá a je celá v černé... navíc přátelé mi řekli že obarvená hlava na černo mi sluší ... takže letos vyřešeno ... moc děkuji

      Vymazat
    3. Tak to jsem moc ráda, že sis nakonec vybrala cosplay, který se ti líbí a ve kterém se budeš cítit hezky. Yamato Nadeshiko no Shichi Henge je to anime o partě bishíků jak mají proměnit creepy holku v krásku, že? Jednu dobu jsem se na to chtěla taky podívat, protože mi přišlo, že by to mohlo být stejně super jako Ouran.
      Ještě jednou hodně štěstí a jestli mě třeba na Animefestu nebo Advíku potkáš, tak se neboj ukázat ;)

      Vymazat
    4. Miluju ouranko a právě mi to taky přišlo stejný ... podle mě je to anime u kterého se fakt zasměješ. Jinak jedu na 100% na Animefest :-) ale jedu poprve tak budu "mírně" vyvedená z míry. Navíc já a cosplay ... budu doufat že se třeba vážně potkáme, ale nevím jestli si všimnu, nebo jestli mi to dojde :-) Kdyby něco tak budu ta holka v černým plášti co se bude krčit strachem a zároveň bude nadšená z anime :-) díky za odpověď

      Vymazat
  2. Sákryš, takže v tom všichni cosplayeři jedeme společně, co? (Taky patřím k těm v depresi, co se radši už na FB přestali dívat, aby do té deprese nespadli ještě víc.) :D

    OdpovědětVymazat