čtvrtek 23. dubna 2015

Předanimefestová panika


Proč tu nic není? Důvodů je hned několik.
V sobotu se mi rozbil notebook. Dneska už ho mám doma, spravený, čistý, krásný, hebký. Nepřehřívá se, neseká...ale nemám v něm nic. Za svůj šestiletý život byl můj počítač už třikrát nemilosrdně vymazán. Vždycky jsem to přežila, přežiju to i teď, ale přišla jsem o všechny svoje drahocenné fotky, písničky, filmy. Jsem chronický anti-zálohovač, takže mám zase velké fň. Přišla jsem i o svoje těžce vydobyté slovníky, programy na úpravy videí, photoshop...no, bude to ještě chvilku trvat, než bude Taťána (tak se můj notebook jmenuje) zase ve formě. Ale dostala novou klávesnici, kde jsou písmenka u sebe blíž, takže už mi do ní nebudou tolik padat drobky.
A krom toho se blíží Animefest, na který jsem si koupila lístek v naivní představě, že stihnu dodělat cosplaye. Je to za týden a já nemám ani fň, výrobu zbraní jsem vzdala úplně (nebo spíš odsunula na Advík), tak snad se povede alespoň ten zbytek. Momentálně je to v té vtipné fázi, kdy jsme se Sempaiem vyrobili "figurínu" mých nohou a ty nohy teď leží v předsíni jako půlka ožralýho člověka, co usnula na cestě domů. Ale po Animefestu sem určitě napíšu.
Jinak Sempai má v sobotu narozeniny, ale slavíme je už dneska. Připravila jsem pro něj boží dárky (spíš super zabalený a opravdu si myslím, že to balení je BOŽÍ). Tak to sem vyfotím a dám taky. Teď čekáme na pizzu (jelikož do cosplaye jsem zhubnula extrémní prací na něm), dáme si dort, co jsem udělala a bude to super.
Mějte se krásně a makejte na cosplayích!!!

1 komentář: