sobota 11. dubna 2015

Rukolka season already???


Takovýhle krásný pan housenka na mě čekal před třemi dny po příchodu domů. Z tohohle obrázku můžete usoudit dvě věci - že jsem vášnivým pěstitelem rukoly a že mám ráda Cyanide and Happiness (pro ty, co pana housenku neznají, tak se podívejte zde):


Udělalo mi to neskutečnou radost, tak jsem se s vámi musela podělit o to, jak se Sempai šikovný a jak na mě myslí, abych nebyla smutná, když se vrátím zmlácená ze školy.Zmlácená až na buněčnou úroveň přidáváním nekonečných japonských koncovek. Ale pan housenka mě rozesměje vždycky, když se na něj podívám (a když se potěším nad tím, jak krásně mi rukola roste). A když jsem tu u svých zahrádkářských úspěchů - podruhé mi vykvetla bazalka! Už to vypadalo, že je s ní konec, že se nevzpamatuje, ale po přesazení se vzchopila, znovu vyrostla a vykvetla. Zkouším nasušit lístky, abych měla domácí koření (ano, doteď jsem ji měla jako "rostlinného mazlíčka"). A rozkvetla mi podruhé i kytička neznámého původu a druhu, kterou jsem dostala po Vánocích. Ono já ty kytičky mám místo zvířat. Kdyby to bylo na mě, tak máme králíka, shibu a pravděpodobně i straku. Ale zatím nemůžeme mít nic, tak pokaždé, když zatoužím po mazlíčkovi, tak se mi pořídí kytka. Za dva týdny je Flora, to bude moje zhouba. Dneska jsem si z Baumaxu málem odnesla meduňku. Vždyť ta ani není koření a k jídlu nesušená není dobrá! Ale tak krásně voní!
Dneska jsem si dala od cosplaye chvíli oraz. Sempai totiž potřeboval do školy nafotit svůj projekt na keramiku. Spousta z vás určitě zná "poro" zvířátka z League of Legends. Sempai si je přetvořil trochu podle svého a udělal jich celou rodinku, která dneska šla na výlet do jarní přírody. Vyhrabali se z listí po dlouhém zimním spánku, posnídali sedmikrásky, tatínek přinesl mamince kytici, protože jí má moc rád. Vozili synáčka na chlupatých zádech, lezli po stromech, Tatínek a junior rošťácky snědli mamince věneček, který si upletla na ozdobu. Zatím nemám fotky upravené, ale abyste měli představu...

Tak snad i vy si užíváte sluníčka a jara ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat